Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

 

Information om kommende borger.dk-udbud

21-03-2017 Digitaliseringsstyrelsen

Digitaliseringsstyrelsen udbyder i 2017 en rammeaftale om udviklings-, forvaltnings- og supportydelser til borger.dk

Rammeaftalen omfatter ydelser i form af borger.dk’s Sitecore-platform og en række understøttende systemer samt integrationer til borger.dk.

Driften af borger.dk varetages af Statens IT og er ikke en del af dette udbud.

Yderligere information om udbuddet vil blive annonceret ifm. udbudsbekendtgørelsen.

Den forventede tidsplan er som følger (Bemærk at der tages forbehold for ændringer):

  • primo maj: Udbudsbekendtgørelse
  • ultimo maj: Frist for modtagelse af anmodning om prækvalifikation
  • medio august: Frist for afgivelse af tilbud for prækvalificerede leverandører
  • primo september: Kontrakttildeling.