Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

 

Udvikling og implementering af Digital Post 2 afsluttet

12-10-2016 Digitaliseringsstyrelsen

Udvikling og implementering af Digital Post 2 er afsluttet.

Myndighederne har siden februar 2016 haft glæde af den nye kontrakt, der betyder lavere transaktionsomkostninger i Digital Post. Den 11. august 2016 overtog Digitaliseringsstyrelsen de nye færdigudviklede og implementerede funktioner til digital post-løsningen. 

Digital Post løsningen viderefører funktionerne fra den tidligere digitale post-løsning og med Digital Post 2 er der nu er en række nye tilvalgsfunktioner primært for myndigheder og virksomheder.

De nye funktioner der nu tilbydes myndigheder og virksomheder dækker blandt andet:
  • En kommunikationslog/sikkerhedslog
  • En besvarelsesformular
  • Udvidet systemintegration 
Læs om de nye funktioner og find vejledninger 

Læs om udviklingen af Digital Post