Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

 

Har du modtaget en mail fra NemLog-in Brugeradministration?

02-03-2016 Digitaliseringsstyrelsen

Mailen er sendt til administratorer oprettet i NemLog-in Brugeradministration. Der er ikke tale om en phishing-mail.

En række virksomheder har i dag den 2. marts modtaget mails fra NemLog-in Brugeradministration, som indeholder oplysninger om en opdatering til en rettighed, der kræver din godkendelse. Se eksempel på mailen nedenfor.

Nemlog-in Brugeradministration  

Mailen er en systemgeneret mail fra NemLog-in Brugeradministration og er ikke en phishing-mail. Har man som virksomhed ikke noget med rettigheden Køreprøvebooking at gøre, kan man blot ignorere mailen.

NemLog-in Brugeradministration bliver anvendt til at tildele rettigheder til medarbejdere i en virksomhed, fx ’ret til at anmode om refusion’ eller ’ret til at tilgå FerieKonto’. Hvis din virksomhed er oprettet i NemLog-in Brugeradministration, kan du modtage adviseringsmails som administrator og bruger fra systemet.

Digitaliseringsstyrelsen beklager udsendingen af mailen, og den forvirring det kan have skabt for de pågældende virksomheder.