Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

 

Har du modtaget en mail fra NemLog-in?

18-11-2014 Digitaliseringsstyrelsen

Flere mails blev i går sendt til virksomheder oprettet i NemLog-in Brugeradministration. Der er ikke tale om phishing-mails, men derimod mails afsendt med op til halvanden måneds forsinkelse på grund af fejl i mailsystemet.

En række virksomheder modtog i går aftes, 17. november, mails fra NemLog-in Brugeradministration, som indeholder oplysninger om ændringer, som kan være foretaget helt tilbage fra den 2. oktober.

NemLog-in Brugeradministration bliver anvendt til at tildele rettigheder til medarbejdere i en virksomhed, fx ’ret til at anmode om refusion’ eller ’ret til at tilgå FerieKonto’. Hvis din virksomhed er oprettet i NemLog-in Brugeradministration, kan du modtage adviseringsmails som administrator og bruger fra systemet.

Digitaliseringsstyrelsen beklager den sene udsending af mails, og den forvirring det kan have skabt for de pågældende virksomheder.