Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

Afrapportering på Digitaliseringsstyrelsens servicedeklaration

Hvert kvartal vil Digitaliseringsstyrelsen lægge ny rapportering på denne side vedr. det seneste kvartal på
de faktisk opnåede oppetider samt løsningstider.

2017

Oppetid

Supporthenvendelser

Service 1. kvt. 2. kvt. 3. kvt. 4. kvt.  Servicemål 1. kvt. 2. kvt. 3. kvt. 4. kvt.
NemID 99,98%
99,99%


99,90%
54.891 43.630

NemLog-in 99,79%
99,44%


99,90%
NA NA NA NA
NemKonto 100%
100%


99,90%
7.995 10.528

NemHandel 99,90%
99,93%


99,90%
1.091 999
Digital Post 99,71%
99,91%


 99,50% 4.513 2.451

Borger.dk
100%
99,11%


 99,70% NA NA NA NA
Digitaliser.dk  100% 100%     99,87% NA NA NA NA

Afrapportering for 2016

Afrapportering for 2015

Afrapportering for 2014

Afrapportering for 2013

  •   Opdateret den 19. oktober 2017

  • Til top