Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

Afrapportering på Digitaliseringsstyrelsens servicedeklaration

Hvert kvartal vil Digitaliseringsstyrelsen lægge ny rapportering på denne side vedr. det seneste kvartal på
de faktisk opnåede oppetider samt løsningstider.

2015

Oppetid

Supporthenvendelser

Service 1. kvt. 2. kvt. 3. kvt. 4. kvt.  Servicemål 1. kvt. 2. kvt. 3. kvt. 4. kvt.
NemID 100%
99,15%
99,94%
99,88%
99,90%
64019
48125
40920
39081
NemLog-in 100%
100%
100%
100%
99,90%
4798
4912
4951
4943
NemKonto 100%
100%
100%
100%
99,90%
6973
14858
9812
6901
NemHandel 100%
99,90%
100%
100%
99,90%
1047 1043 848
998
Digital Post og NemSMS 99,67%
99,66%
99,94%
99,85%
 99,50% 7983
5041
5197
5737
Borger.dk
99,90%
99,83%
99,99%
99,93%
 99,70% 9237
7695
6397
6281


  •   Opdateret den 22. februar 2017

  • Til top