For leverandører

Har din virksomhed én eller flere offentlige myndigheder som kunde, kan du læse mere om hvorfor og hvordan, systemer kan integrere til digital post og NemSMS.

Det er ikke nyt, at effektivisering og digitalisering er på dagsordenen for det offentlige Danmark. Heller ikke når det handler om de breve, det offentlige sender til borgere og virksomheder. Med eDag3 i november 2010 blev alle masseforsendelsessystemer integreret til at kunne sende digitalt via den digitale postløsning. 

Det nye er, at der nu fokuseres på enkeltforsendelsessystemer. Og at der med den nye digitaliseringsstrategi ”Den digitale vej til fremtidens velfærd” er stillet klare målsætninger i forhold til både borgeres, virksomheders og myndigheders brug af den digitale postløsning.

Se mere om snitfladerne og integration til Digital Post

Hvis du vil høre mere om muligheder og integration, kan du kontakte:

    • Digitaliseringsstyrelsen: DigitalPost@Digst.dk
    • e-Boks: salg@e-boks.dk / 7021 2400