Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen.

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

Servicedeklaration

NemKonto

NemKonto support

Telefontid for borgere og virksomheder:
Mandag - fredag kl. 7-20 

Telefontid offentlige myndigheder og pengeinstitutter:
Mandag - fredag kl. 8 -16

Online Support: www.nemkonto.dk
Telefon: +45 44 60 63 68
E-mail: support@nemkonto.dk

Driftsinformation

Oppetider


Oppetider hverdag
Mandag - fredag kl. 8 - 16.30
I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 %

Oppetider aften og weekender
Mandag - søndag kl. 16.00 – 8.00
I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 %

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager
Telefon: Straksafklaring 50 %, 25 % inden for 30 min, resterende 25 % inden for to dage.

E-mail: 75 % påbegyndes inden 4 timer, 25 % besvares inden 2 dage.

Digital post og NemSMS

Digital post- og NemSMS-support

Har du spørgsmål, som du ikke kan finde svar på - på www.borger.dk eller www.virk.dk - så kan du henvende dig som borger vedr. digital post og selvbetjening på tlf. nr 1881 eller 7010 1881.

Hverdage kl. 9 - 18 eller vedr. teknisk brugersupport på digital post på 3817 1187
Hverdage kl. 9 - 20, weekender kl. 11 - 17 og helligdage kl. 10 - 15

Myndigheder og virksomheder, der har yderlige spørgsmål, kan henvende sig på e-mail digitalpost@digst.dk  

Driftsinformation

Oppetider


Oppetider for systemaktører
Mandag - søndag kl. 00 - 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99 %

Oppetider for slutbrugere
Mandag - søndag kl. 00 – 24.00 I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98 %

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager for myndigheder
Løsning efter henvendelse indenfor 2 timer 50%, 25% indenfor 2 arbejdsdage , resterende 25% indenfor 5 arbejdsdage.

NemLog-in

NemLog-in support

Support for myndigheder
Henvendelse pr. email behandles i tidsrummet mandag - fredag 08.30-16.00
E-mail:  nemlogin@digst.dk  

Driftsinformation

Oppetider


Primær drift
Mandag - fredag kl. 7 - 24: 99,9 %

Weekend og helligdage kl. 8 - 18: 99,9 %
Sekundær drift 
Mandag - fredag kl. 24 - 07: 99,5 %

Weekend og helligdage kl. 18 - 8: 99,5%
Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedr. tekniske fejl på hele NemLog-in 
Alvorlige fejl - 15 minutter (hele døgnet). Betydelige fejl - 1 time (hele døgnet). Mindre betydelige fejl - næste arbejdsdag

NemID

NemID support for borgere, offentlige myndigheder og virksomheder

Mandag til fredag kl. 8.30 - 20.00
Lørdag, søndag og helligdage kl. 10.00 - 16.00
Jule- og nytårsaftensdag kl. 10.00 - 14.00

NemID support for borgere
Telefon: + 45 72 24 70 50
Skriv til support for borgere 

NemID support for offentlige myndigheder og virksomheder 
Telefon: + 45 72 24 70 90
Læs mere om supportydelser og vilkår

Skriv til support for myndigheder og virksomheder 

Find hjælp og vejledninger: www.nemid.nu 

Driftsinformation

Oppetider


Mandag - søndag kl. 00 - 24.00

I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,9 %

Aktuel driftsstatus kan ses på forsiden af www.nemid.nu
Gennemsnitlig påbegyndelsestid
Telefon: 80 % inden for 300 sekunder, 100 % inden for 12 minutter.
E-mail: 80 % inden for 4 timer, 100 % inden for 8 timer.

Borger.dk

Borger.dk support

Kontakt for borgere
Telefontid: 

Mandag-torsdag 8.00-22.00
Fredag 8.00-18.00

Telefon: 1881 eller 7010 1881
On-line support

Support for myndigheder
Henvendelse pr. e-mail behandles i tidsrummet mandag - fredag 09.00-15.00
E-mail: admin@borger.dk

Driftsinformation

Oppetider


Primær driftstid
Mandag - søndag 06.00 - 22.00 99,5%

Sekundær driftstid
Mandag - søndag 22.00 - 06.00 99,5%

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedr. tekniske fejl
Kritiske fejl 15 minutter i primære driftstid, 60 minutter i sekundær. Betydelige og almindelige fejl 8 timer.