Servicedeklaration

Afrapportering

Det påhviler leverandøren at levere en servicemålsrapportering til Digitaliseringsstyrelsen.

Se afrapportering på Digitaliseringsstyrelsens servicedeklaration (på vej)

Borger.dk

Oppetider

Alle dage, døgnet rundt: 99,7 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl

Kritiske fejl: 10 minutter, døgnet rundt. Mindre kritiske fejl: 1 time i almindelig arbejdstid (07.00 – 17.00) og 3 timer i øvrig tid.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige servicer på digitalisér.dk. 

Se driftsinformation om borger.dk på digitalisér.dk

Support for borgere

Telefontid

Hverdage: kl. 8.00 – 20.00
Weekend og helligdage: kl. 10.00 – 16.00
Den 24. og 31. december: kl. 10.00 – 14.00

Tlf.: 7010 1881 

Borger.dk's kontaktcenters åbningstider og online support

Support for myndigheder

Henvendelse via e-mail behandles i tidsrummet mandag til fredag 09.00 – 15.00.

Digital Post og NemSMS

Oppetider

Oppetider for primær driftstid

Mandag - søndag kl. 06.00 - 24.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 99,5 pct.

Oppetider for sekundær driftstid

Mandag - søndag kl. 00.00 – 06.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedrørende tekniske fejl på hele Digital Post-løsningen

Kritiske
Primær driftstid: 15 minutter
Sekundær driftstid: 1 time

Alvorlige
Primær driftstid: 1 time
Sekundær driftstid: 2 timer

Betydelige
Primær driftstid: 2 timer (arbejdsdage mellem 07.00 - 17.00)
Sekundær driftstid: Næstkommende arbejdsdag.

Mindre betydelige
Primær driftstid: Næstkommende arbejdsag.
Sekundær driftstid: Næstkommende arbejdsdag.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om Digital Post på digitaliser.dk

Support

Har du spørgsmål i forbindelse med Digital Post?

Gå til support for Digital Post og NemSMS

NemLog-in

Oppetider

Primær drift

Mandag - fredag kl. 7 - 24: 99,9 pct.

Weekend og helligdage kl. 8 - 18: 99,9 pct.

Sekundær drift

Mandag - fredag kl. 24.00 - 07.00: 99,5 pct.

Weekend og helligdage kl. 18.00 - 08.00: 99,5 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager vedr. tekniske fejl på hele NemLog-in 

Alvorlige fejl: 15 minutter (hele døgnet).

Betydelige fejl: 1 time (hele døgnet).

Mindre betydelige fejl: Næste arbejdsdag

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om NemLog-in på digitaliser.dk

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemLog-in. 

Gå til support for NemLog-in

NemKonto

Oppetider

Oppetider hverdag

Mandag - fredag kl. 08.00 - 16.30. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.

Oppetider aften og weekender

Mandag - søndag kl. 16.00 – 08.00. I dette tidsrum er oppetiden garanteret 98,5 pct.

Gennemsnitlig påbegyndelsestid på supportsager

Telefon: Straksafklaring 50 pct., 25 pct. inden for 30 min., resterende 25 pct. inden for to dage.

E-mail: 75 pct. påbegyndes inden 4 timer, 25 pct. besvares inden 2 dage.

Driftsinformation

Digitaliseringsstyrelsen udstiller driftstatus for offentlige services på digitaliser.dk 

Se driftsinformation om NemKonto på digitaliser.dk

Support

Har du spørgsmål eller behov for hjælp til NemKonto.

Gå til support for NemKonto